عکس از mrrخنده دار

MRR

عکس های مختلف

خیلی خنده داره

این دیگه کیه؟

اخه کسی نیست بگه این کیه؟

هی هی هی

چه خوشکل می شدی 

چی شد؟

هاهاهاهاهاچه خنده دار !رین خیلی خوشکل شودی خیلی دوست دارم!

                                اینم واسه یومی که گفته بود عکس یومی نمی یاد :(بهش Sayuri هم می گن)

بهترا ینم ببینیم:

اخه اون بیچاره چه گناهی کرده که باید بفهمه که این مثلثش باید اون طرفی باشه اخه اون فراموشی گرفته!

اینم جزای از خاطره ات مکاتا جون

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                               نظر بدین حتی یک کلمه

 

                                    بایییییییییییییییییباییییییییییییییییییییییی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

دلارام
ساعت17:49---20 آذر 1391
بالا نمیاد مسخره با اون وبه مسخرتبرین گمشین

mahsa dadashzadeh
ساعت9:53---15 ارديبهشت 1391
خیلی خیلی بد و بی ادبانه بود واقعا که چه سایت خرابی به خاطر همین هیچ کس نظر نمیده
پاسخ:هاهاهاهاها هی هی هی هی هوهوهوهوهو داری چی میگی من روزی ده تا نظر دارم در ضمن اون موقع که در خواست نظر کردم سایتم بچه دو ماهه بود الان داره میشه 1 ساله و تا به حال کسی بهم این جوری نگفته بود زمونه الان این شکلی هست تو هم نمیتونی کاری انجام بدی جاهای دیگه از اینم بدتر دوست عزیز
پاسخ:باید اینم عرض کنم اگه این پست نظر نداشت این بود که هیچ کس این کارتون رو ندیده به جز ایتالیا یی ها که من زبونشون روبلدم این ها هم ساختگی و باید اعتراف کنم از یک سایت گرفتم اون بازحمت زیاد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 7 / 11 / 1390برچسب:,ساعت 11:39 قبل از ظهر توسط ایدا|


آخرين مطالب
» یک عکس از اواتار اخرین باد افزار
» سال 1392 مبارک
» مطلب بنویسید
» عکس هایی از اواتار اخرین باد افزار
» معرفی وبلاگ جدیدم
» دلایل این که دیگه زیاد نمیام توی وبهم
» انگار دیگه لوکس بلاگ لوکس بلاگ نیست
» روز دختر مبارک
» نظر سنجی در مورد کارتون اواتار
» سلام ویژه
» عکس هایی از آنگ
» عکس هایی از کاتارا
» عکس هایی از کورا
» عکس از مجموعه کارتون آواتار
» *دانلود کارتون آواتار کورا*
» *ایجاد لوگو برای وبلاگ*
» خبر داغ در مورد انگ
» خبر در مورد آنگ
» عکس اواتار اخرین باد افزار داستان تصویری عاشقانه سری 2
» عکس اواتار اخرین باد افزار داستان تصویری عاشقانه

Design By : Pichak